Σχέδιο δράσης-σχολικός προγραμματισμός 2021-22

Τίτλος δράσης 2021-22

"Ομορφαίνω την αυλή μας"

 

Αναγκαιότητα-στόχοι

Η διαμόρφωση του αύλειου χώρου του Δημοτικού Σχολείου Μανδάλου παρουσιάζει πολλές αδυναμίες. Το κτίριο έχει πολλά χρόνια να βαφτεί εξωτερικά με αποτέλεσμα να πέφτουν συνέχεια οι σοβάδες. Τα κάγκελα στην περίφραξη του σχολείου έχουν σκουριάσει και τα παγκάκια στην αυλή έχουν καταστραφεί από εξωσχολικούς. Στο σκέπαστρο έχει σπάσει ένα λούκι με αποτέλεσμα τα νερά της βροχής να πέφτουν στη σκάλα που αποτελεί και την είσοδο του σχολείου.

Ταυτόχρονα και οι γραμμές που έχουν γίνει για την οριοθέτηση γηπέδων στην αυλή έχουν ξεθωριάσει(οι μαθητές δυσκολεύονται όταν παίζουν ποδόσφαιρο ,μπάσκετ, βόλεϊ) όπως και τα επιδαπέδια παιχνίδια που έχουμε(κουτσό-τρίλιζα κ.α) πρέπει να συντηρηθούν.

Η υπάρχουσα κατάσταση δημιουργεί προβλήματα στη σωστή λειτουργία του σχολείου. Γι΄ αυτό κρίνεται αναγκαία η συντήρηση και η επισκευή των υλικοτεχνικών προβλημάτων στην αυλή του σχολείου μας,

Έτσι στόχος της δράσης μας για τη φετινή χρονιά 2021-2022 είναι:

  • η ανάπλαση του αύλειου χώρου του σχολείου

Ενέργειες και χρονοδιάγραμμα υλοποίησης

Το σχέδιο δράσης θα ξεκινήσει από τον Δεκέμβριο ως τα τέλη Μαΐου .

Οι μέθοδοι υλοποίησης που θα χρησιμοποιηθούν είναι:

  • ομαδοσυνεργατικές -βιωματικές διεργασίες
  • Μελέτη πεδίου παρατήρησης
  • Καταγραφές

Ενέργειες υλοποίησης που θα πραγματοποιηθούν

  • Ενημέρωση στο σύλλογο γονέων και κηδεμόνων για τη δράση και τη συνεργασία μας.
  • Καταγραφή προβλημάτων από τον υπεύθυνο της σχολικής επιτροπής του Δ. Σκύδρας και έγκριση επιχορήγησης
  • Ανάθεση έργου για την επισκευή σε τοπικούς τεχνίτες
  • Καταγραφή επικίνδυνων σημείων
  • Βάψιμο του σχολικού κτιρίου
  • Ζωγραφική με όμορφες εικόνες στην εξωτερική πλευρά του σχολείου
  • Βάψιμο κάγκελων
  • Συντήρηση-παγκάκια
  • Συντήρηση των γραμμών της οριοθέτησης των γηπέδων
  • Συντήρηση των επιδαπέδιων παιχνιδιών

Πόροι-μέσα και ερευνητικά εργαλεία

Το σχολείο μας για την υλοποίηση της δράσης θα συνεργαστεί με το Δ. Σκύδρας, το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων και τοπικούς τεχνίτες.

Η επιχορήγηση για την ανάπλαση του αύλειου χώρου θα πραγματοποιηθεί από το Δ. Σκύδρας. Η ανάθεση για το βάψιμο του σχολείου θα γίνει από γονέα-τεχνίτη. Όπως και η επισκευή για το λούκι αλλά και επικίνδυνα σημεία της αυλής. Πινέλα και χρώματα θα τα φέρει ο τεχνίτης. Γάντια θα προσκομίσει ο σύλλογος γονέων.

Τα κάγκελα, τα παγκάκια , τα επιδαπέδια παιχνίδια και οι γραμμές των γηπέδων καθώς και η ζωγραφική στην εξωτερική πλευρά του σχολείου θα πραγματοποιηθούν από τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς.

Κριτήρια επιτυχίας δράσης

Βασικό κριτήριο για την υλοποίηση της δράσης αποτελεί η συνεργασία μαθητών-εκπαιδευτικών-γονέων και τοπικών φορέων για μια πανέμορφη αυλή. Το σχολείο μας βρίσκεται σε χωριό. Γονείς και μαθητές και εκπαιδευτικοί γνωρίζονται πολύ καλά μεταξύ τους.

Θα συνεργαστούν άψογα για το καλό των μαθητών μας, ώστε να έχουν ένα πανέμορφο σχολείο. Το σχολείο είναι αυτό που δίνει ζωή στο χωριό μας.

Τα παιδιά βρίσκονται καθημερινά στην αυλή του σχολείου είτε τις πρωινές ώρες που έχουν μάθημα είτε τις απογευματινές που έρχονται και παίζουν. Όλοι θέλουμε ένα όμορφο σχολείο . Μία αυλή που θα παίζουν τα παιδιά και θα χαίρονται με τα σχέδια ζωγραφικής που θα απεικονίζονται στο κτίριο. Μία αυλή με χρωματιστά κάγκελα που θα τα κάνει πιο χαμογελαστά. Καθαρά παγκάκια για να κάθονται και να μιλάνε ευχάριστα μεταξύ τους. Συντήρηση των γραμμών των γηπέδων για να συνεχίσουν να ασχολούνται με τον αθλητισμό. Συντήρηση των επιδαπέδιων παιχνιδιών για να παίζουν χειμώνα καλοκαίρι όλα μαζί.

Διαδικασίες αξιολόγησης της δράσης

Ο στόχος ελέγχεται μέσω της συμμετοχής των εκπαιδευτικών και των μαθητών στις επιμέρους δράσεις και από το βαθμό ικανοποίησης από τα αποτελέσματα της δράσης.

Ταυτόχρονα, όλοι οι εκπαιδευτικοί θα ενθαρρύνουν όλα τα παιδιά αλλά και τους γονείς για την υλοποίηση της δράσης.