Εσωτερική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου της Σχολικής Μονάδας

 

ΙΕΠ                                                                                                                                                              αξιολόγηση

 

 

 

Πρώτη Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτοςαναφοράς:2020-2021)

 

Α.ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣΧΟΛΙΚΗΣΜΟΝΑΔΑΣ

Καταγράφονταισυνοπτικάταχαρακτηριστικάκαιοιιδιαιτερότητεςτηςσχολικήςμονάδας,πουκρίνονταισημαντικάγιατηναποτύπωσητηςεικόναςτουσχολείου

 

 

 

ΤοΔημοτικόσχολείοΜανδάλουΝ.Πέλλας

βρίσκεται σε παραμεθόρια-προβληματική περιοχή στα βόρειασ ύνορα της χώρας μας και λειτουργεί ως πενταθέσιο.Είναι ένα σχολείο που κάθε χρόνο υλοποιεί καινοτόμεςδ ράσεις.Έχει πραγματοποιήσε ιπρόγραμμα Erasmus και συμμετέχει εδώ και αρκετά χρόνια σε προγράμματαe-twinning,όπου και έχει βραβευτεί.

Αποτελείται από πέντετμήματα , ένα τμήμα ολοημέρου και ένα τμήμα Π.Ζ. Οι εκπαιδευτικοί που δουλεύουν στοσχολείο μας είναι: 7 ΠΕ 70, 1 ΠΕ 11,1 ΠΕ 06 , 1ΠΕ 79.01,1 ΠΕ 07και 1 ΠΕ 86. .Οι περισσότερες αίθουσεςδιδασκαλίας είναι εξοπλισμένες με παλαιού τύπου σταθερούςΗ/Υ (ηαίθουσα Ε΄-ΣΤ΄και η αίθουσαΒιβλιοθήκης έχουν προτζέκτορα) . Το σχολικό έτος 2020-2021 στη σχολική μας μονάδα εργάζονταν 12εκπαιδευτικοί (μαζί με τις ειδικότητες). Κατά τη σχολική χρονιά 2020-2021 φοίτησαν στη σχολική μας μονάδα 36 μαθητές.

Β.ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

 
   

Θετικά σημεία

 

Συμμετοχή και μεγάλη προσπάθεια καταβλήθηκε από όλους τους εκπαιδευτικούς της σχολικής μας μονάδας να ανταποκριθούν στις δύσκολες καταστάσεις που δημιουργήθηκαν εξαιτίας τη ςπανδημίας με μεγάλο ενδιαφέρον.Υπήρξε πολύ καλή συνεργασία εκπαιδευτικών-μαθητών/τριών-γονέων/κηδεμόνων καθώς και ψυχολογική στήριξη των μαθητών που βίωσαν την απώλεια στο οικογενειακό τους περιβάλλον λόγω της πανδημίας.

Σημεία προς βελτίωση

 

Οι μαθητές καθημερινά αντιμετώπιζαν προβλήματα στη προσπάθειά τους να συνδεθούν στην πλατφόρμα του webex είτε λόγω της υπερφόρτωσης της πλατφόρμας είτε γιατί είχαν χαμηλή ταχύτητα. Ταυτόχρονα αρκετοί μαθητέςα δυνατούσαν να παρακολουθήσουν διαδικτυακά μαθήματα λόγω έλλειψης υπολογιστών.Η πλειοψηφία των μαθητών χρησιμοποιούσε στην τηλεκπαίδευση κινητότη λέφωνο. Η διάθεση ενός tablet από το Υ.ΠΑΙ.Θ στη σχολική μας μονάδα δεν ήταν επαρκής για να καλύψει όλες μας τις ανάγκες.


Θετικά σημεία

 

Άμεση επαφή,ανταπόκριση και αμφίδρομη επικοινωνία

Σημεία προς βελτίωση

 

Προσπάθεια επίλυσης των προβλημάτων στην κτηριακή υποδομή.

Δημιουργία ενός δικτύου σχολείων όπου θα συνεργαζόμαστε και  θαυλοποιούμε περισσότερες δράσεις με αμφίδρομη επικοινωνία.

 
   


Θετικά σημεία

 

Οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας απέκτησαν ψηφιακές δεξιότητες.Έμαθαν νέους τρόπους διαδικτυακής διδασκαλίας.

Σημεία προς βελτίωση

 

Προσπάθεια ένταξης σε Ευρωπαϊκά προγράμματα.

Στη σχολική μας μονάδα το σχολικό έτος 2020-2021 δεν είχαμε εκπαιδευτικό Εικαστικών καθώς και ΘεατρικήςΑγωγής.

Εκπαίδευση εκπαιδευτικών σε νέεςμελλοντικές προκλήσεις.